hastryttarna

Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

heej

heej i dag har det bara varit en chill dag och har inte gjort någon ting. Men nu håller jag på med min andra blogg som heter www.emmalovehorzes.blogg.se.



                                                  
      Min häst historia

När jag va lite va jag på en cirkus och då stekra en häst över mig och då blev jag intresserad av hästar så jag börga rida lite då och då på skånes djurpark och sånt. Sen hitta min mamma en annons att man fick rida där på lektioner i  några dagar då fick jag en liten a-ponny där som hete Benny. Benny va ljusbrun fux. Sen så skulle dom flytta så hitta vi  karabyridskola så där fick jag rida Sally och då va hon min favorit häst.Men sen börga jag rida comet så då hade jag två hästar som jag red.. Men sen kom Granit till backa för han va ut lånad så då red jag han men sen tröttna jag på han för han va så busig. så då tog jag Felix. Felix red jag i 1 år eller 2. så sa A-L om jag ville pröva Tessan eller Nelly så fick jag tästa tessan för Nelly inte ville komma i hagen. Men då stegra bara Tessan så hon va inte alls någon häst för mig men. Sen fick jag ha nelly på en lektion och då fasna jag i hon helt hun va super underbara och allt så börgar jag rida hon och nu har jag ridit Nelly när det hadde gåt 1 år. och 3 år med comet tröttna jag på han och bara red Nelly i stället. Men nu är även Comet och Felix sålda.Det va min historia på allt.  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

hejsan   gud  vad längesedan detta var. asså jag såg precis att vi inte sa hejdå elr något. sorry för de men i detta inlägget kommer jag berätta vad som har hänt nu och hur allt ligger till.   Frida: Frida har då slutat blogga efter vi slutad...

Tjena på väg hem nu med bussen när jag kommer hem ska jag gå med Tosca och möta Lovisa och Happy men ja ses//Emma...

Hej nu sitter jag i skolan med Josefina. Sen ska jag göra agility och då ska även Tosca träffa Happy. Men kommer nog inlägg sen så ses //Emma...

heeej! idag har jag varit på filmvisning hos sara vi åt popcorn och kakor jag kollade inte så mycke på filmen.. sen innan det börja regna så red jag bamse han precis in sen kom rngnet det var min dag ses // FRIDA <3   ...

Hej

Hej i dag tävlade jag rekyl och gick super. Men nu sitter jag i stallet och de rengnar som fan när de har lättat lite ska jag rida ner Tessan men ses//Emma...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad är roligast att rida?
 hoppning
 dressyr
 terräng

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Emma


Ovido - Quiz & Flashcards