hastryttarna

Alla inlägg under juli 2012

Hej

Hej i dag va jag på agility med Tosca då skulle dom hoppa några hinder som Max va 30cm höga men då hoppa hon över ett däck sen skulle hon gå in i en tunnel då fick vi ta i hop den så den blev en meter men sen tog vi ut den helt och då kom man inte i fatt men sen gick hon över en bräda som va ett Ā men inget strek i mitten men de klara hon galant sen lärde jag hur jag skulle göra six sax sen i slutet gjorde vi en bana så då gjorde jag med Tosca men dom andra som va mindre än 6 månader fick inte vara med men då va det först tre hinder och då sa jag bara hopp då hoppa hon dom sen va de en tunnel så då. Kuta hon in i den och sen va det Ā hindret sen va det ett hinder sen kom däcket och då hoppa hon i genom det så hör sitter en stolt hund matte. Men i morgon ska jag nog träna att gå six sax med Tosca och tunnel ā hindret och däcket men tack för du läste dette ses // Emma

Hej

Hej i dag va jag och handlade då köppte jag tre linnen för 150 kr tsm på kapphal sen köppte jag en blus för 300kr på kapphal sen köppte jag ett par byxer för 250 de va rea då annars skulle dom kosta 400kr på duserna av nyckerna vade drag skedior. Om en stund ska jag till valp skola med Tosca de va allt vad jag köppte så ses

Hej

Hej i dag vet jag faktis inte vad jag ska göra. Men nu kommer jag börga med att skriva vad de är för väder men nu på Öland är vädret droppar lite regn just nu och molnig himmel himmlen är helt vit. Men kommer nog något inlägg i kväll om det har hänt något intressant men ha de gött nu så ses//Emma

Hej bloggen i dag va jag på en resturang med Tosca och hon va super duktig. Men nu lyssnar jag på musik från campingen och sitter vid havet men ha de gött nu men nu har Frida en blog paus men jag kommer fortfarande blogga lite då och då på denna blogg jag har ju även en blogg till men ses nu då

Hej i dag på morgonen så blogga jag ju innan sen åkte jag och mIn mamma till höögs och lämmna till backa det gamla selen sen köpte vi en snygg rida med lite reflexer men sen va vi på ett bibliotek sen handla vi lite när jag kom hem testa jag selen och hon va söt i den. Men sen badade jag sen åt jag efter maten badade jag Tosca. Men nu kom jag precis hem från en resturang. Men ses//Emma

HEJ JAG KOMMER ATT HA  BLOGGPAUS TILLS DEN 20 AUGUSTI VET EJ OM EMMA SKA HA DET MEN JAG SKA IALLAFALL HA DET, GÅ IN OCH KOLLA PÅ WWW.EMMALOVEHORZES.BLOGG.SE <3 // FRIDA <3

hej

hej blir så himla trött på er som frågar helatiden hur mycket vi väger om ni vill veta det så kan man skriva sitt namn och inte ett hästnamn. för man  fattar ju att det inte är en häst. men ledsen för dålig uppdatering men har inte haft så mycket tid men  har skrivit  de på min blogg www.emmalovehorzes.blogg.se men i går köpte vi en  hundsele på höögs men det va  jätte dålig kvalete för den gick sönder på en gång. så i dag ska vi lämna till backa den och köpa en ny så om ni vill ha mer info om i dag och i går så kolla in bloggen www.emmalovehorzes.blogg.se  men ses//Emma

haj

idag har jag inte gjort så mycke jag kommer inte skriva varje dag vad kag gör kommer göra det lite då oc då. imorgon ska jag försöka rida bamse ska kanske hjälpa pappa ska va med tove. på torsdag till måndag ska tove toll stockholm då ska jag passa hennes marsvin :). hejdå// Frida <3

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad är roligast att rida?
 hoppning
 dressyr
 terräng

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Emma


Ovido - Quiz & Flashcards